fredag 25. desember 2009

Vel overstått julefeiring

Nå er jeg og Max hjemme igjen etter en kjempekoselig julefeiring sammen med foreldrene og besteforeldrene mine. Det første Max gjorde når vi kom frem var å finne pakken sin;)

DSCI2387

Max fikk et teppe på flere lag med masse gjemmesteder til godbiter. I tilegg kan det brukes som seng, da det er mykt og godt og varmt. Han fikk og masse godbiter! Han fikk så klart ikke spise alle i kveld;) Åge likte og teppet til Max, så han fikk og låne det litt.

DSCI2393 Max med tepet sitt etter vi kom hjem.

Etter vi hadde pakket opp gaver kom Jackass og la seg i fanget mitt. Var så kos, bare slappe av sammen med dyrene. Max lå rett ut inntil meg på sofaen, og Jackass lå halveis i fanget mitt og halveis på Max og sov. Merker at jeg savner å ha katt! Blir kos når de kommer på overnatting på nyttårsaften.

DSC00153 Jackass på gavetokt en tidligere jul.

Har hatt en kjempekoselig jul sammen med familien og dyrene. Har og fått utrolig masse fint:) I morgen er det middag hos besteforeldrene mine. Fast tradisjon 1.juledag. Koselig:)

DSCI2391

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar