lørdag 19. desember 2009

Det snør!! :D

DSC01333 (2)
Max leker i fjorårets snø

Det er nok ikke kommet like mye snø som på bildet enda, men det er nå hvertfall snø! Kledde godt på både meg og Max, og gikk en god tur. Han har det fint på tur sammen med foreldrene mine, men er jo en liten “mammadalt”, så han ble helt i hundre når det var jeg som skulle gå tur med han. Er ikke frisk enda, men bedre, så håper ikke jeg blir verre igjen nå, måtte ha en luftetur ut. Kjøpte ny tv og i dag. Valget falt på en LG 32”. Var ikke stort prisspenn for større tv, men så med en gang at det ville bli alt for stort for min lille stue(som jeg ikke har noen planer om å utvide). Blir herlig med en tv som jeg tåler å se på i forhold til migrenen.

Julekortene detter ned i postkassa nå, og jeg har enda ikke fått levert ut mine. Nesten litt ekkelt at jeg alltid er sist til å levere ut, men er det noe influensaen kan, så er det veien hit! Så til de som har gitt til meg og ikke fått igjen, de kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar