mandag 7. desember 2009

Motivasjon… Noen?

Motivasjonen min er ikke tilstedeværende, så hvis noen har litt for mye, så er det bare å sende det hit! Jeg har litt “nedetid” igjen, og når det bare regner for tida, så blir terskelen for å komme seg ut å trene hest, enda høyere å overstige! Når man er igang, så kan det bare regne, men å komme i gang i alt regnet, det er vanskelig det!! Spesielt når ikke kroppen henger helt med.

Max er som limt fast i meg i dag. Han er nok redd for at jeg skal gå fra han i dag og. Aud(hun som eide Max før) var innom her i formiddag. Hun synes han har forandret seg så og skryter så av han. Er så glad for at hun er fornøyd med hvordan han har det, og at det ble som hun så for seg. I dag skal jeg og Max bare kose oss. Karamell massen putrer på ovnen, og etter stallen i ettermiddag skal jeg lage bountykuler. Etterpå det er det tv kveld og lammemiddag, rester fra i går. NAM! Det tror jeg Max og gleder seg til;)

Svarten_karin

Karin Lundekvam har tatt bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar