mandag 7. desember 2009

Nå fikk jeg energi! På helt feil tid på døgnet.. Er ikke akkurat noe å gjøre på heller.. Max vil ikke bli med ut, og er litt sent å gå ut å ri.. Baking er det og litt sent å begynne på siden alt jeg har valgt i år tar noen timer å lage.. Kjeder meg så, at jeg skravler jo som om noen skulle stappet på meg en 20 kroning*le*
Håper noe av energien forsvinner snart, og at den heller kommer tilbake i morgen.
DSC00727

En som vet å ta livet med ro hvertfall.. Skulle ønske jeg hadde en hobby, men vanskelig å finne noe. Kan ikke være noe som krever for mye konsentrasjon. Det må passe til en hjerne som kobler ut litt. Får gruble litt på det.. Jeg og Max har nettopp hatt en deilig lammemiddag, og nå er det ut og fore hester og sauer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar