søndag 13. desember 2009

Så sliten..

En av de tingene som er utrolig kjipt med å være syk på den måten jeg er, er at det skal så lite til før jeg blir helt utslitt og bruker lang tid på å komme meg igjen. Fetsund turen var absolutt verdt det!! Men kroppen min er enda ikke kommet seg, og er helt utslitt. Var med oppstallørene mine til Anne Lise i dag. Hun har kjøpt gård i kvås, og eier de andre eslene som oppstallørene solgte. I dag var jeg med og så hvordan hun hadde fått det, og hilste på resten av tidligere eselflokken. Turen var utrolig tøff å bli med på nå som jeg er så sliten, så det var en kamp å holde seg oppe, og jeg hallusinerte på høyt nivå! Når det er mye “vanlig” man ser, så er det lett å tabbe seg ut,og det var nære på noen ganger:p hehe.. Men det var verdt kampen mot kroppen å bli med på turen. Var kjempekoselig å se henne igjen og få skravlet litt, og å få hilst på Silvana og føllet hennes, Tussi og Apollo, faren til Aschlepios, eselføllet som står her på gården sammen med esel-mammaen sin, Sara. Gleder meg alt til neste tur!! :D

DSC02770

Når vi kom hjem var det hjem til foreldrene mine på grøt, og så avsted og handle litt snacks:) I år blir det litt alternativ julesnacks. Noe typisk julesnop blir det, men ikke mye. Jeg har friskt i minnet hvordan de andre julene har vært, fordi at jeg på død og liv skulle ha typisk jul. Det har jeg tenkt å få snudd. I år skal jeg føle meg bra i jula! Så finner heller på litt sunne alternativ som snacks. Saltkjeks med forskjellige oster, fingermat osv.. Av mat kommer jeg og til å holde meg til sunne retter av hvit kjøtt, som jeg spiser resten av året og. Kan lage masse godt av det og! Det jo ikke plent være julepølse, medister kake osv for å bli god julemat:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar