tirsdag 8. desember 2009

I natt bærer det til Fetsund!

Om snaue to timer bærer det avsted til Fetsund. Siden jeg mistet min siste hamster har jeg ringt på annonser og satt ut annonser, uten resultat.. Oppdrettere i nærheten som legger vekt på godt gemytt og god helse er ikke lett å finne. De få som finnes i Rogaland blir utsolgt med en gang. Eneste som hadde igjen var i Fetsund, da de driver oppdrett i litt større format. De vektlegger samme tingene som jeg gjør, gode levevillkår, god helse og godt gemytt. Man kan så klart være uheldig, men med tanke på at jeg velger oppdretter med omhu, så er sjangsen mye mindre for at de har dårlig helse og tidlig død enn om man kjøper fra masseprodusjon og dårlig avlede dyr i hvilken som helst dyrebutikk. Så i kveld bærer det bort til min snille pappa som skal kjøre den lange veien. Med hjem blir et lite sibirsk dverghamsternøste til meg, og et til min gode venninde som og skal kjøpe derfra. Geder meg som en liten unge!:) Uten min snille pappa hadde dette gått fra meg, siden pengeboka mi ikke akkurat bugner over nå i jula. Så hvis min pappa leser dette, så vil jeg si TUSEN TAKK:D

Bård2

Bård, en av mine tidligere dverghamstere.

1 kommentar:

  1. Hei!

    Disse hamsterne var virkelig heldig! Her var det mye fine bilder og flotte bur/aktivitetsplasser til hamsteren...:)
    Har du kjøpt noen av meg i Dyrebutikken Nebb Og Klør?

    SvarSlett