søndag 6. desember 2009

Koselig dag i regnet

I dag bøtter det virkelig ned, samtidig som det blåser sterkt. Forsov meg i dag, helt til 12 faktisk! Så lenge klarer jeg aldri å sove selv om jeg prøver en gang:p Var en tur på fyret sammen med mamma og så på ikon utstillingen. Utrolig vakre! Den som hadde vært rik…
Etterpå var det middag hos Rita og Alex, de som eier eslene som står her. Fikk lam med utrolig godt gresk tilbehør! Festmåltid!! Fikk med middag hjem, så i morgen skal jeg kose meg med rester:) Var utrolig koselig, og mange morsomme historier ble fortalt.

Etterpå var det rett i stallen og møkke. Hestene måtte jages ut med greipa:p De ville ikke ut i dette været. Max syntes at jeg hadde vært litt for lenge borte fra han, så han var litt klengete, og ropte på meg hvis jeg forsvant ut av syne. Han er jo søt. Nå ligger han ved siden av meg og sover, og lukter en “fin” blanding av melk og honning(han dusjet i går, og har sånn utrolig god sjampo som dufter herlig!) og hestemøkk… Han går inn på soverommet og roper på meg, og når jeg spør om vi skal ta dyna med i sofaen, så blir han så giret og løper inn i stua.. Ingen tvil om hva han prøver å si:p
I kveld er det til på ny porsjon med karameller. De jeg laget sist ble visst ikke gamle:p hehehehe.. Men er jo godt at de falt i smak:)

max_sofa
Max og “Piggy” koser seg i dyna :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar