torsdag 21. januar 2010

Ulv i fåreklær

DSC00225

Rosalita ser riktig så søt og uskyldig ut i den rosa grima si, men hun er langt fra så uskyldig som hun ser ut! De siste dagene har det vært surt her. Vinden har hatt en retning så det ikke har vært ly for de, og den har og stått rett inn i skuret. Hestene har ikke den største utelysten da, så de har bare stått ute mens det blir møkket. Det har vært et kappløp mot tida, og av og til er vi ikke ferdige før lille ponnimor begynner å legge seg på gjerdet. Hun har sprengt nok gjerder for i år, så da er det bare å få henne inn fort som fy!

DSC00030

Her er hun i full gang med gjerdet en tidligere sommer. Ikke fullt så søt da.. Hehe..

 

Når jeg ser på disse bildene lengter jeg etter våren. Jeg liker snøen, men nå er jeg ferdig med vinter, og vil ha vår! Lengter etter å komme skikkelig igang med hestene, og ikke ha pinnestiv kropp, verke verre en verst og ha feber hele tida. Selv om våren betyr at vi er det nærmere sommeren, så er jeg likevel klar som et egg for å ønske våren velkommen!

Både Marta og Ronja viser fremgang. Marta har blitt mer ovenpå, og Ronja har jeg fått tatt på 3 ganger nå!:D Hadde aldri forventet fremgang så raskt, så dette lover bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar