lørdag 16. januar 2010

Kosekveld ♥

I kveld har vært en skikkelig kosekveld med film og god mat.. Jeg synes en del barnefilmer er ganske så underholdene og morsomme, spesielt animasjonsfilmer. Jeg har fått låne ikke mindre enn 5 stk!

DSC02964

I kveld har jeg sett Istid 3 og Horton. Anbefales om man liker slike filmer, eller har barn! Gleder meg til å gå løs på resten. Laget mat så jeg bare kan varme i morgen, kylling med gresk potetstappe og kantarell og sjampinjong saus. Nam! Er liksom noe med det å ha god mat til film. Skal til Høøks med en venninde i morgen, så hadde nok ikke orket å lage mat når jeg kommer hjem. Veldig greit å bare kunne hive i mircroen da.

Max var mildt sagt skitten etter tur i dag, så han fikk seg en god dusj. Etterpå laget han seg fort ved varmepumpa. Er så gøy å se hvordan han styrer for å lage til.. Hehe..

DSC02965

Her har han reiret seg til med dyne og pute. Bare halen som stikker frem:p Han lå inni dynetrekket. Han hadde ikke mye lyst å gå med ut i kveld.

I morgen er det som sagt roadtrip til Høøks, og innom alle hestebutikkene langs veien. Har ingen shoppeplaner, men går med for turen. Gleder meg!

Beklager dårlige bilder.. Kamera er gått ut i streik, så har bare dårlig mobilkamera for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar