tirsdag 26. januar 2010

Inspirasjon: stue

Stuen min er under stadige oppussingsplaner. Foreløpig er alle møblene i furu, i påvente av hvitmaling og lasering. Dette har forløpig ikke blitt noe av, og hedigvis for det! Kom over et bilde i Vakre hjem og interiør hvor det gikk i hvitt og rosa. Møblene var hvite og stuebordet rosa. Det er meg, at slik vil jeg ha det! Jeg liker det litt spesielt og anderledes. Så når maling  og nye knotter kan kjøpes inn, så skal jeg passe på å få med meg rosa maling til stuebordet;)

DSCI2647

Har allerede innslag av rosa her og der, så dette vil bli knall i min stue! Har og kjøpt inn små rosa potter, som jeg har pottet om en av de første plantene jeg kjøpte i. Delte den i to og håper at den vil få nytt liv. Den har overlevd utallige “gjenopplivinger”.

DSCI2637

Er og veldig svak for gamle kommoder som er malt i spesielle farger. På en interiørbutikk i Farsund hadde de en lik som på bildet under, malt i gressgrønn(der den på bildet er blå/mint) og gull. Den bare skrek at den ville bli med meg hjem. Men desverre koster designmøbler sitt..

DSCI2655
Tenk å få eie en slik!…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar