søndag 17. januar 2010

Shoppingtur :D

Et litt forsinket blogginnlegg.. Var så sliten i går når jeg kom hjem, at jeg sovnet med en gang jeg satt meg i sofaen.

Var med en venninde på “shopping roadtrip”, da kjører vi innom alle hestebutikkene langs veien til vi kommer til Høøks. Vi var så heldige at det var salg på Skoies, og 75% avslag på Høøks. På Skoies fikk jeg kjøpt MH vision hansker og seleunderlag til Rosalita, og på Høøks fikk jeg meg helskinnsbukser for en snau hundrelapp, sjabrak for ca 60 kr, og froskeleke til Max for 10 kr! Fikk og en vest som matchet ridebuksa. Tror ikke jeg vet om noen andre steder hvor man får det så billig på salg. Mangler bare en brun vårjakke nå, men det får komme etterhvert.. Enda en stund til våren..

DSC02972
Seleunderlag til Rosalita. Blir fint til det havanna fargede utstyret som er på vei i posten:)

blogg
Øverst til venstre: Vesten, øverst til høyre: Helsinnsridebuksa.
Nederst til venstre: MH vision hanskene, nederst til høyre: sjabraken.

I dag var jeg kjempesliten etter i går, og var lenket til senga til 12.15. Da fikk jeg dratt meg opp for å dra i bursdagfeiring til pappa. Først middag og så kaffemat med besteforeldrene mine på ettermiddagen. Kjempekoselig:) Nå er det bare kveldsforing igjen, og så blir det tidlig kveld. Tar noen dager å komme meg igjen etter en slik tur, men er absolutt verdt det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar