tirsdag 2. februar 2010

Koselige vinterkvelder

DSCI2712

Selv om jeg egentlig var lei av snøen, så er det jo koselig å sitte inne godt og varmt med levende lys, fyr i peisen, god mat og film når det er snø og kaldt ute. Blir mye lysere ute på kveldene og når det er snø. Så bare dum er den jo ikke!

Her om kvelden fikset jeg litt i buret til Pancakes igjen. Hun så ut til å sette pris på det, og satt på turbogiret når hun spant rundt og undersøkte alt etterpå. Labyrinten fungerer som etasje, og gjør samtidig buret “større” ved at underetasjen ikke bare er en stor flate lengre, men byr på lek og utfordringer. Bildene viser bedre hvordan det er hos henne nå, selv om ikke det er de beste bildene.

DSCI2719

DSCI2721
Spilene er desverre veldig i veien, men siden hus og tunnelstammen henger fast i taket, så kunne det ikke bli på noen annen måte for å få vist.

DSCI2728

 

Ble ikke verdens beste bilder desverre, men var det beste jeg fikk til. Både jeg og Pancakes ble hvertfall godt fornøyd:)

Jeg og max har hatt en herlig tur ut, og er nettopp kommet inn. Så nå er det natta her hvertfall! Ha en fin natt!

1 kommentar:

  1. Så herlig stemning med lys i lyktene:)Snøen vil ingen ende ta....Deilig vær når man ikke må ut med bilen. Det satt en spurvehauk i hagen her om dagen- og det var ikke fuglemat den gnavset i seg. Any way, alle må ha mat. Husk på småfuglene! Pancakes har masse å utforske, hehe. Nydelig krabat.
    Annel

    SvarSlett