onsdag 17. februar 2010

Trives!

Jeg stortrives for tida! Å få ekstra sauer å se etter satte prikken over i`en! Var herlig å få mer å fylle dagene med, samtidig som det faktisk var noe jeg mestrer i forhold til min helse. Sauer er virkelig undervurderte dyr. Alle er forskjellige, og alle har sin personlighet. De er utrolig koselige dyr å holde på med. Jeg har uten tvil blitt bitt av sauebasillen.

DSC03235

DSC03246 
DSC03238
Den ene flokken

Litt trist å tenke på at jeg kun har et stell igjen nå, med mindre det trengs hjelp til noe. Det eneste jeg ikke kommer til å savne er å kave meg over fonnene for å komme meg til flokken i marka:p

Har fått masse fint fra en venninde som hun ikke ville ha lengre. Skal prøve å få laget et innlegg i kveld med bilder. Formen er ikke på topp, og dataen utrolig treg. Så det kommer litt an på om jeg orker og om dataen går med på tanken.. Hvis ikke kommer det i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar