fredag 19. februar 2010

Prosjekt under planlegging

I går var det Kr.sand og øyelege som stod for tur. Alt var fint, og besøket hos øyelegen var unnagjort relativt kjapt. Benyttet anledningen til å få handlet inn noe av det jeg trengte for å sette prosjektet mitt ut i livet..

 DSC03292

Jeg kan med stor sikkerhet si at det dere tror jeg planer på, er feil! Når det er klart skal jeg vise det frem:) Inntil da blir det min (og de jeg har fotalt det til sin, kunne jo ikke holde meg.. Haha!) lille hemmelighet..

Fikk og handlet litt dill. Blandt annet servietter med høner og haner på, og søte små bokser til å oppbevare godbitene til Max i. Ble en mye finere helhet i kjøkkenhyllene nå.

DSC03290

DSC03289

Gjenbruksinnlegget må vente på seg litt til.. Har rett og slett ikke orket å rydde ut av kassene enda..

2 kommentarer:

  1. Spennende. Jeg gleder meg til å finne ut hva du skal med dingsebomsene;)

    SvarSlett