tirsdag 2. mars 2010

Ting begynner å komme i orden

Endelig begynner ting å komme mer i orden her! I går fikk jeg kjøpt meg kurver til vaskerommet, slik at ikke alt trenger å ligge åpent. Fikk og kjøpt nye kurver til bokhylla, blir så mye finere med svarte kurver når den blir hvit. Hyller til ganga og tørkestativ ble og kjøpt inn. Nå går maskinen på fullt for å få unna det som samlet seg opp mens jeg var uten tørksetativ. Det nyinnkjøte stativet er stort med vinger, deilig å ha god plass å henge på og ikke behøve å være sparsom på maskinene! I går hjalp pappa meg å skru opp hyller, bilder (som jeg fikk av oppstallør på nyttåraftaen, som enda ikke var kommet opp!) og noen knagger på kjøkkenet.

DSC03464

Ser nesten ut som jeg har barn og ikke bare en liten hund:p hehe.. Blir en del utstyr med hund og. Var herlig å endelig få det på plass så det slapp å ligge rundt på gulvet.

DSC03477 
Beklager blast bilde, men sola står rett inn i ganga, så det blir sånn..

Alt vil jo komme mye bedre frem når jeg en gang får malt ganga. Planen er at den skal bli beige. Er ikke gjort noe i den ganga på hvertfall 90 år, så platene skal byttes ut med tida. Nesten synd å male over, men det er så ødelagt etter alle disse årene, at det nytter ikke å ta vare på det. Platene har slått seg, og lakken har boblet. Er og en god del knatt, skrap og slitasje etter alle disse årene. Alt varer ikke evig..

posemax

Max krøp fort inn i den store Åhlens posen når den ble ledig, og satt trygt og godt og fulgte med på når pappa skrudde. Til og med når det skulle borres hull i muren satt han fint og fulgte nøye med. Jeg derimot måtte flytte meg til et annet rom pga den høye lyden. Tror Max har en egen evne til å lukke ørene når det trengs;) hahaha!

Håper alle får en fin dag ute i sola!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar