fredag 26. mars 2010

Kosekveld ♥

I kveld har jeg sittet under dyna og kost meg med varm kakao, røkelse og cold case. Herlig med slike kvelder av og til☺ I stallen i kveld gikk det opp for meg hvor fort tida egentlig går.. Svarten kom hit da han var 6, nå er han alt 16, og om et par år er det på tide med seniorfor, og evt tilskudd for leddene. Det virker liksom så fjernt at han blir "gammel". Rosalita kom når hun var 1.5 år, og er nå 7 år, jeg tar stadig meg selv i å tenke på henne som 5 åring.. Føles ikke som det alt har gått så lang tid.. Er ikke til å unngå å tenke på hvor fort tida går til ikke Svarten er her mer, selv om jeg prøver å heller bare sette pris på årene som er igjen og ikke tenke på hvor alt for fort den dagen vil komme. Disse 10 årene har jo bare flydd, og det går så alt for fort til det har gått 10 nye.

rosa2

Neste uke skal sauene klippes og Olivia forberedes på lamming. Ronja og Gunvor skal tilbake i ungflokken igjen. Blir trist og rart å sende de bort igjen. Selv om ikke blir langt unna, så blir det liksom ikke det samme. Marta blir igjen hjemme siden ikke hun er helt på topp igjen enda. Blir godt å hvertfall få beholde henne og Olivia hjemme.  Gleder meg til lam! Har mistet helt tråden i når det er påske, men ser andre har begynt å pynte, så må vel snart finne frem litt. Påskeplanene her blir dyrene og å passe Milla. Snø har jeg fått mer enn nok av i vinter, så å dra på påskjefjellet står jeg glatt over! Ellers har jeg endelig fått laget en ny header for våren og sommeren. Selv om ikke bildene ble så synlige, så ble jeg godt fornøyd☺ Nå skal jeg krype under dyna til CSI, like før øynene går i kryss nå.. God Natt☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar