onsdag 10. mars 2010

Håndarbeid

Min bestemor og min mamma er veldig flinke på håndarbeid. Bestemora mi liker godt å strikke, og Max får dekken strikket etter mål. Strikkedekken får han aldri nok av, og ønsker meg nå et brunt med lyseblå frynsekant. Når bestemora mi strikker til han, så blir det jo mye bedre passform enn kjøpedekken, siden blir er skredder”sydd” til Max.

dekken2

Er de ikke fine? Hun har og heklet en kjempefin duk til meg, og laget masse annet fint til meg oppigjennom:)

håndarbeid

Mamma er og veldig flink, og sydde blandt annet kostymer til meg osv når jeg var liten. Hennes lidenskap er maling. Hun har malt blandt annet papegøyer, forrige ponnien min scarlet, troll, gårdsmotiv osv på postkasser, drivvedd, skifer.. U name it! Skifersteinen på bildet er av hunden min, Max. Hun skal og lage prinsessekrone skilt til sauehuset, og boksskilt til Rosalita (en hestevenninde har laget et vakkert boksskilt til Svarten) og velkommenskilt til min venninde, av hennes Berner sennen hund, Biffen. Har tipset henne om å lage seg en epla butikk, men mens hun tenker på det kan hun kontaktes på annelkvam@gmail.com for flere bilder eller kjøp/bestilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar