torsdag 4. mars 2010

Venter på vår…

I dag var ny veterinærkontroll med Max. Jeg har vært veldig nervøs for en evt operasjon, så gleden var stor når vi ikke rakk lengre enn til venterommet etter avlevert prøve, og beskjeden kom om at alt var fint. Han skal fortsatt gå på medisinfor for sikkerhets skyld, og så håper jeg ting holder seg fint til vi er i “safe sone” igjen. Max synes det er ekkelt å gå ute nå som alt bare er frossent slaps, så han tok en streik på sofaen i dag. I og med at vi er kommet til vårmåneden, så håper jeg snart at våren tar sitt inntog.

Var nede en tur hos hun jeg fikk Max av i dag. Hadde med godbiter til hennes nye hund. Den er veldig kresen og blir foret etter BARF, siden det er det absolutt eneste den spiser, inkludert når det kommer til godbiter. Siden den er så kresen, så var det ekstra gøy at den ble i ekstase over godbitene mine. De falt virkelig i smak, og gikk ned på høykant! Hun skryter og så av Max og hvordan han har forandret seg (til det bedre), og det er så godt å høre at hun er så fornøyd med hvordan han har det hos meg. Hennes nye hund hadde vokst masse(blanding av jrt og dachs), og er blitt så fin! Noe av det første den gjorde var å kravle opp i fanget mitt, og det brukte den ikke å gjøre med nye folk. Morro:)

Olivia hadde ny drektighetskontroll her om dagen, og de fant desverre ikke lam denne ganga.. Ingeborg går fortsatt med vær, så håper de finner lam hos henne når hun skal kontrolleres. Hvis hun og er tom, så snuser jeg litt på å ta til meg kopplam.. Får se hva jeg trengs til på sauefronten når den tid kommer.. Når lammene kommer, da er det vår!

DSC00252 
Venter på vår…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar