torsdag 12. november 2009

Spennende ting på gang

Svarten møkker selv han ;)


Skikkelig kaldt i dag, bare 4 grader ute, og vind.. Så de effektive kuldegradene er nok under 4+.

Nettopp vært nede på NAV og venter nå på at hestene skal spise opp middagen sin så jeg kan komme meg ut med de før kiropraktoren i kveld. Apropos NAV.. På den kanten skjer det spennende saker nå:) Egentlig skal jeg ha en ny utprøving, men siden jeg alt har gjort det 2 ganger, og er for syk til å prøves ut igjen, så var det spørsmål om jeg kunne ta imot noen fra nav hjemme hos meg en gang i uka eller noe, slik at jeg på den måten kom under tiltak. På møtet med nav i dag, så viste det seg at en tidligere stallvenninde har begynt å jobbe på nav nå, så da blir det hun som skal komme hit en gang i uka. Veldig greit at det er noen jeg kjenner litt fra før og at vi har samme interesser. Håper jo at det blir tid til at vi kan holde litt på med det vi begge brenner for, nemlig hest:) Uansett, så blir dette spennende.

2 kommentarer:

  1. Svarten er bare herlig. Har du vurdert å la han prøve seg som ryddehjelp inn hos deg selv? Hvis ikke lar jeg ham forsøke seg hos oss, hehe ;)
    Klem, mamsen

    SvarSlett
  2. For en fin og klok gutt, som hjelper mor å møkke, da. :)

    SvarSlett