fredag 2. oktober 2009

Spisestuen

Siden jeg er syk og får gjort fint liten for tiden, så kommer bilder fra spisestuen alt nå.
Har hvertfall klart å gå tur med Max i dag, så forhåpentligvis går det rette veien nå:) Som dere ser, så går det mye i svart i spisestua og. I spisestua er det svart og lilla som gjelder. Blomsterpottene er jeg spesielt glad i, men for å ikke legge ut samme bildene to ganger, så kan dere se pottene bedre her.




Siden kjøkkenet er bygget før hvitevarenes tid, så er det ikke plass til kjøleskapet på kjøkkenet, så det måtte stå i min lille spisestue. Med wallstickers på, så ble det jo riktig så stilig:) I kassen på gulvet bor Narvestad. På bildet under er brannmuren. Er en kunstner som har malt både den og brannmuren i stua. Han hadde og malt en del mer i hus her, som visstnok var skikkelig fint, men desverre slitt bort med årene.




Siden Max hadde satt seg til i spisestua mens jeg tok bildene, fikk jeg han til å sitte fint på noen av bildene. Han var grundig lei på slutten.. Hehe.. Desverre ble ikke de bildene så fine pga blitzen som laget øynene hans til lyskuler.

Og så litt mer bloggfrustrasjon.. Det er kun noen bilder det går an å skrive under, og det går heller ikke an å direkte linke slik som på andre nettsider. Lengre oppe ville jeg hatt det så man kunne trykke på der det stod "her", istedefor å måtte kopiere adressen. Men da var det kun hele Html kodinga som kom opp.. Begynner å bli ganske lei av blogg som ikke samarbeider nå. Hvis noen har noen smarte tips før å lure den, så blir de tatt i mot med stor takk!

4 kommentarer:

  1. Så fint:) Likte godt dei runde kulan du hadde på bordet:) Du må ha go bedring, å ei go helg:) snakkes

    SvarSlett
  2. Takk:)
    God helg til deg og!
    Vi snakkes:)

    SvarSlett
  3. Så koselig spisestue du har! Skikkelig fin! :)

    Ang link kan jeg jo bare si hva jeg gjør. Merker "her", og trykker på "kobling" i verktøylinja. Og kopierer inn adressa. Hvis ikke det funker, aner jeg ikke... ;)

    Ha en god helg!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  4. Takk:) Det skal jeg prøve. Husker vi hadde et styr med ting som ikke fungerte på blogspot når mamma holdt på med dette. Hadde håpet at den var blitt litt mindre kranglete siden da, siden det var en stund siden..

    God helg!

    SvarSlett