søndag 11. oktober 2009

I`m back in business!!

Bildet er tatt av Karin Lundekvam.

Endelig tilbake på hesteryggen!! Blir foreløpig bare tur, siden ikke jeg er frisk nok til å ri han i dressur enda. Bare to uker til kurset nå, og han burde virkelig jobbes på banen. Men alt er vel bedre enn ingenting. Likevel redd at friperioden har ødelagt for kurset...



Tenk om han kunne gå slik på kurset, og ikke bare tulle rundt som en annen kronidiot. Men kommer vel gjennom floka, og får komme sterkere tilbake på neste kurs. Må bare hoppe i det nå og ta det som det kommer, ellers blir det vel aldri noe. Vil alltid være noe som gjør at jeg kvier for å komme tilbake i kursinga, for at jeg føler at ikke vi er gode nok, selv om ikke det er det det handler om. Så lenge ikke jeg er bedre i helsa, så vil vi bli værende her nede i grunnleggende. Hjelper ikke at hesten kan, når den som sitter på toppen ikke kan. Krever mye mer enn jeg kan klare, for å få hentet det frem i han. Hver gang vi kommer dit har jeg presset meg for mye, og vi lander tilbake på null igjen. Så kursinga blir mer for det sosiale, for å hente litt nye tips og triks, og ikke minst; Ha det gøy!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar