torsdag 15. oktober 2009


Nå er høsten kommet for fullt! Høsten er en av mine favoritt årstider. Masse fine farger, og det blir så klart i været. Luften blir og mye friskere. Er allerede frost på natta, så her om kvelden sa Max at nå var det på tide med dekken. Så da var det bare å finne det frem igjen. Siden dekkenet hans har sett sine beste dager, så var vi innom på dyrebutikken i dag og bestilte et fint Hurtta dekken til han:) Fikk endelig kjøpt meg vintersko og i dag, så jeg slipper å gå som istapper i bena. Og til jul er planen skikkelige uteklær! :)

1 kommentar:

  1. så koselig blogg du har vi bakte noen av bollene dine med sånne daimkuler inni ,så at dere hadde fått esler også der uti Bårogarden så da gleder jeg meg vilt til våren ,så jeg kan få tatt bilder av alle de flotte dyrene der ute ,du er heldig som bor sånn til at du kan ha alle de dyrene .
    her er iallefall min blogg.
    www.stjernesmell.blogspot.com
    ha en flott dag videre.
    mhv karin

    SvarSlett