fredag 23. oktober 2009

Off to Åsen!

Bildet er tatt av Karin Lundekvam

Nå er det snart avreise til Åsen.
Hadde en herlig treningstur i dag tidlig, og når vi kommer frem er det ut å ri med noen venner, og så trening i hallen i kveld igjen:) Fullt program! Når jeg kom hjem fikk jeg en hyggelig overraskelse. Dronningen halter mye mindre og kom travende mot meg. Gledelig start på dagen:) Hun er så hengiven og snill, og jeg er blitt utrolig glad i henne allerede. Stekeovnen min døde så klart i dag, så må over til naboen for å få stekt baguettene jeg skal lage niste av. Skal straks inn å hente de nå, så er det bare å hive i seg mat og begynne å pakke i full fart. Gleder meg!

God helg!

1 kommentar:

  1. Godt at dronningen er bedre:)
    Så kjedli m stekeovnen:( Va jo godt du fekk lånt naboens..
    Du må ha ei fin helg på kurset!!

    Å ha ein fin kveld videre:)
    Snakkes:)

    SvarSlett