fredag 25. juni 2010

Long time, no see..

Jeg har vært så sliten, at jeg har ikke orket å blogge på en stund, så dette blir en samleblogg for den siste tida..

DSC00420 

Tinget er vel overstått og både jeg og Max koste oss! Masse folk og hunder, så både jeg og Max fikk det sosialt. Var utrolig mye tibber der! Tror aldri jeg har sett så mange tibber på ett sted utenom utstilling. Morro! 

DSC00424

Kurven med smaksprøver var som lovet på plass;) I tilegg til nye kjekstyper hadde jeg og med bakverk, scrumtious scotty scones og bath bribes(“muffins”). Max var godt fornøyd med scones med leverpostei til frokost og klarte å få stjelt til seg et par biter når jeg gjorde klar smaksprøvene. Max stjeler aldri, så da er de gode;) Hehe..

DSC00427
Max var maskot på merkelappene..

Desverre tålte de ikke så godt to dager i telt selv om de lå pakket i bokser, så restepartiet etter tinget går nå ut for halv pris! De er fortsatt fine, men har fått nedsatt holdbarhet.

DSC00373

Et par dager før Tinget dro vi og hentet to hamstere til, Esther og Edgarth. Egentlig skulle jeg kjøpe to fra kullet etter de, men var så heldig å få kjøpe foreldrene istedet. Disse to vet jeg hvertfall virker;) Hehe.. Hvertfall en jente blir beholdt for videre avl, mens noen unger blir solgt til gode hjem. De kan få mange unger i ett kull, så må bare spikre inn at jeg ikke kan beholde alle selv når gode hjem melder seg.. Jeg knytter meg så alt for fort til dyr.. Det positive er at kullsøsken ofte kan bo sammen, så forhåpentligvis får hun følge av hvertfall en søster. Har jo en flott hanne til som jeg ønsker unger etter.

DSC00384
Esther ♥  

Er egentlig herlig å se hvordan de koser seg når de er flere sammen, så synd at ikke det funker mellom Jørgen og Pancakes.

DSC00394

Esther og Edgarth har og stort bur(små bur forekommer ikke her) med minst to av alt for å unngå konflikter. Gleder meg stort til å innrede buret til de kommende ungene og, selv om de må bo en tid i fødeburet først.  Til og med fødeburet gleder jeg meg til å gjør klart;)

DSC00368 
Esther tar et forfriskende sandbad;)

DSC00437
Edgarth ♥ 

DSC00464 Max og Esther tar en prat..

 

DSC00466

Marta har virkelig kommet seg i det siste! Hun får tilbake det pene hodet sitt, og hele kroppsbygninga har forandret seg! Hun må fortsatt passes godt på, men fremskrittene er helt utrolige!

Nå er jeg så trett at øyene krysser seg. Hadde så mye å fortelle når jeg begynte å skrive, men nå er jeg så trett at resten har gått i glemmeboka. Det får være til en annen gang;) Avslutter med å minne om gve awayen og så er det natta for meg!

Godd Naijt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar