lørdag 12. juni 2010

Give away!

give away

Da har telleren rundet 3000, og det er tid for give away! Har du ikke blogg kan du og være med, trykk på anonym og skriv navnet ditt.

Den som vinner får noe helt unikt som ikke kan kjøpes i noen butikk. Min mor lager utrolig mye fint av drivved, og er med i en gruppe som heter “kunst og håndverk”. Hvert år har gruppen butikk rundt juletider, og er ellers med på markeder rundt forbi. Hun er og flink til å male på diverse ting, og har blandt annet laget mitt velkomstskilt, som hun har malt Max på. Hun har laget en flott drivved spesielt til denne give awayen. Absolutt alt er håndlaget på den, ingen av tingene på den er kjøpt ferdig. Drivveden egner seg like godt ute som inne.

DSC00029

Dette kan du gjøre for å delta:

  • Legg igjen en kommentar i dette innlegget (1 lodd)
  • Link til konkurransen på bloggen din (1 ekstra lodd)
  • Bli følger av bloggen min ( 1 ekstra lodd)

Skriv gjerne hvor mange lodd du tar.

 

Trekningen skjer 1.juli.

Lykke til!

 

11 kommentarer:

  1. Jeg elsker jo slikt som di mor lager - hun er så flink!
    Så jeg blir gjerne med jeg. ;)
    To lodd til meg - jeg følger deg allerede. ;)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med på denne. Var helt nydelig. Tar to lodd, takk:)

    SvarSlett
  3. hvordan blir jeg følger forøvrig?

    SvarSlett
  4. Hei og takk for hilsen! :-)
    Jeg blir gjerne med på trekning, (men jeg kan dessverre ikke å lage link)!
    Ønsker deg en flott tirsdag! :-)

    SvarSlett
  5. Jeg vil også være med :-)
    Ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  6. Å så fint:)
    1 lodd t meg:)

    SvarSlett
  7. For å bli følger trykker man på følg oppe på navbaren. Ikke veldig flink på dette her, men om ikke du ser den kan det hende du må være innlogget, men trodde ikke man trengte å ha konto for det.. Men som sagt, ikke veldig flink på dette her..:p

    SvarSlett
  8. Jeg ønsker å delta på denna trekkinga. Ett lodd te meg takk. Spennandes!!
    Hilsen fra innlandet.

    SvarSlett
  9. - Blåveispiken: Virkelig bra!!!Blir nok bare 1 lodd på meg. Er ikke noe racer på blogging, men nå er jeg hvertfall med :)

    SvarSlett
  10. Hei! Jeg tar et lodd. Så søt gevinst!
    Ha en fin tirsdag :)
    Stine

    SvarSlett
  11. Kuuul!Et lodd til meg, takk. Kanskje vi ses i sommer!?

    Hilsen fra Hordaland

    SvarSlett