søndag 6. juni 2010

En stund siden sist..

Max_Hananger

Influensaen er heldigvis over, men jeg har likevel vært så utkjørt på kvelden at jeg har sovnet nesten med en gang jeg har kommet inn. I tilegg har jeg en del datatrøbbel, så det har blitt lite blogging. Den store sommervarmen har vi ikke, men jeg er egentlig glad til. Å ikke ha den store varmen betyr at jeg og kan nyte sommeren:)  Det har likevel vært varmt nok til at Max har fått badet og kost seg i Hanangervannet.

32482_398873665495_526180495_4762136_8259813_n

Lammene vokser seg store og fine, og yrer av liv!

Anita Kvam76

Dette bildet sier mer enn tusen ord om hvor godt de to har det sammen:)  I helga har jeg og fått lagt inn vannkar i stallen til alle dyrene, kran i stallen, og innendørs vaskeplass er påbegynt med varmt og kaldt vann. Salrommet skal og flyttes, og der salrommet er nå skal bli boks til Dione.

max1

Anita Kvam7 

Anita Kvam9
(Max hadde typisk trekk i øyet akkurat den dagen..)

Anita Kvam19

Karin Lundekvam har vært og tatt flotte bilder av dyrene her! Er da jeg ønsker meg fin hage enda mer så jeg får fin bakgrunn;) Desverre ser hagen min ut som et takras i skrivende stund. Jeg ønsker at både sauene og hundene kan ferdes trygt i hagen etter at den er fikset, så det blir en dyresikker men fin hage, når jeg engang får kommet igang:p

Anita Kvam

Anita Kvam58

Anita Kvam73

Anita Kvam51 

Skulle ønske at jeg hadde fin bakgrunn til hestene og, men man tager hva man haver. Bildene ble jeg uansett kjempefornøyd med! (Heldigvis) syntes Karin og at det var morro, så vi får ta en økt til når jeg får tilgang på fin bakgrunn. På flere av bildene ser man godt hvordan de virkelig bruker seg! Flere av bildene kan sees her.

Ellers på hestefronten har begge ponniene fått seg rytter, og Dione er i full gang med trening frem mot utstillinga 4.september. Begge ponniene skal og være med på ponnileir i juli. Svarten er på tur sammen med andre hester nesten hver dag. Merker på han og at han setter mye mer pris på å komme på tur sammen med andre. Alle vi som rir her ute møtes og rir på tur sammen. Ser ut som det blir et par nye og med nå:) Samtidig som det er gøy med økning i hestemiljøet her, så lurer medaljens bakside seg frem og. Men får satse på at det bare er en “innkjøringsfase” med litt smårusk, i et økende hestemiljø som vil bære med seg mye positivt:) Holder og på å få igang samarbeid med andre som driver her ute, så det blir spennende. Give awayen nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg til å vise frem hva som skal gies bort:)

32482_399023950495_526180495_4767211_255927_n

 

Håper alle har hatt en fin helg!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar