mandag 14. februar 2011

Fonzie, the pony show!

Disse har jeg fått se live, kjempegøy! Det gir en god dose motivasjon til å dra hjem og trene selv. Denne sida er og verdt å ta en titt på:) Skulle ønske det var mer interesse i Norge for å bruke disse små ponniene skikkelig.

Enda en supershettis:

Til tross for all “dautida” med snakking på ukjent språk, så er denne og verdt å se.

 

Rosalita har allerede fått en god start på veien. Gleder meg til å ta fatt på dressuren med Dione og:)

Et av de første kursene i akademisk dressur (Instruktør: Alexandra Myhren) med Rosalita:

6gd7vrt
(Beklager dårlig bilde:\ Måtte gjøre alle bildene slik på en tidligere gammel data for å i det hele tatt kunne se de..)

En av våre første trikstimer for Alexandra:

Alexandrakurs

alexandrakurs2

Triksekurs for Sofie Polmar:

Sofiekurs

Hun gikk blandt annet forskjellige dressurøvelser, spansk skritt, knelte, satt og la seg på kommando o.l, men siden jeg mistet motivasjonen fokuserte vi mer på ponnitravet. Nå har jeg fått drøssevis av motivasjon til å ta opp alt igjen og fortsette der vi slapp! Nå er det først påsketrav og så nytt kurs med Alexandra Myhren i mai som står på tapetet. Gleder meg! Hvem blir vel ikke motivert til å trene etter disse videoklippene?

2 kommentarer:

  1. King vil såvidt ut på do han. :P
    Så han har funnet en hau rett utforbi døra som han kan slå lens på. Værre når d er nr 2. :P
    Blir d noe påbygg på stallen da? :)

    SvarSlett
  2. Dunderklumpen Rosalita. Hun kan når hun vil, det skal være sikkert og visst. Men hvis hun ikke vil.......hehehe.
    Annel

    SvarSlett