mandag 28. januar 2013

Snøslaps og innekos

2013-01-26-210

Vi fikk plutselig et nytt snøras, og som vanlig endte det i et slaps uten like!
Jeg har som nevnt tidligere lånt bort sauene denne sesongen, men denne uka passer jeg alle sauene, 4 flokker på rundt 150 til sammen. Den ene flokken er det et godt stykke å gå til, og etter å ha vasset et par km fikk jeg kuldekrampe i bena. Å stelle dyrene er kos, men ikke når man er så våt at det surkler i skoene og man vet at man enda har en hel del igjen..! Lenge siden det har vært SÅ godt å komme innendørs.

T
Min lille Talulah, Mirabells førstefødte.

Jeg har begynt på diett igjen. Det ble for mye mat jeg ikke skulle ha, og det blir ikke mye søvn når man ligger med krampe i magen hele natta pga noe man spiste dagen i forveien. Men det er ikke verst å være på diett når det er slik som dette man skal spise. Mmm..

2013-01-27-228

Men jeg følger ikke helt fanatisk. Dette er noe jeg skal leve på, og det vil ikke holde i lengden om man ikke kan skeie ut engang iblandt. Hver onsdag er vi noen venninder som samles og har kosekveld med unge mødre på tv skjermen, og i dag har jeg og Max innekos. Han har fått lammeskinnet foran vedovnen og jeg syntes jeg fortjente å få en liten skål med is, skikkelig vanilje is har jeg lengtet lenge etter! ;)

2013-01-28-235

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar