lørdag 14. januar 2012

Nytt år, nye muligheter..

Det nye året fikk desverre ikke den beste starten..
En av kaninene fikk svære betennelsebyller og har vært frem og tilbake hos veterinær med medisin og behandling. Utrolig hvor mye betennelse det kan bli i en så liten kanin! Hennes veldig gode lynne har virkelig fått vist seg frem nå. Hun er virkelig en flink og tapper liten kanin! Heldigvis er hun nesten helt bra igjen :)

Kåre
Kåre


Min kjæreste lille Eira gikk det desverre ikke like bra for, og hun har sovnet stille inn..
Da hun var liten, rundt 2,5 måned, måtte hun rushes til vakta, og det var bare på hengende håret at det gikk bra. Vakta ankom i siste liten, og bare minutter etter væske og medisin var hun på bena igjen. Hun hadde en ekstra spesiell plass hos meg..
Onsdag 11.01.2012 sovnet Eira inn..

max_eira
Max og eira

 

Over et par år nå har jeg vært feriehjem for en Cocker spaniel, Milla.
Hun og Max koste seg så sammen, og hun var mye med på tur utenom ferieoppholdene sine her. Også hun ble syk og måtte desverre gi tapt.. Torsdag 12.01.2012 sovnet søteste Milla inn. Både jeg og Max vil savne henne masse! Hvil i fred lille venn.. ♥
Mine tanker går til eieren hennes..

Anita Kvam31
Milla

1.januar kom det to nye geiter til gårds, Dolly og hennes datter Karoline.
Dolly skal beholdes, mens Karoline på 6 måneder er til salgs.

020120121448
Nyttårsgeitene!

Dalla er solgt og reiser når hun blir gammel nok.
Hun har fått et kjempegodt hjem hos min venninde ikke så langt fra her, hvor det står en geite-venninde og venter på henne :)

011120111105


Noen årskavalkade blir det desverre ikke, da jeg har ligget syk siden før jul og formen enda ikke har kommet seg helt. Jeg har rett og slett ikke orket å ta til på det.
Ellers har det vært en fin jul og nyttår :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar