onsdag 9. mars 2011

Skikkelig gladmelding! :D

DSC03628Lille plutten sover av “rusen” etter operasjon.. 

I dag kom prøvesvarene til Max. Det var ingen kreftceller i kulene. Den han beit seg sånn på var en liten betennelse(som nå er fjernet), og den andre var bare slike kuler de får. Den kunne komme igjen og dukke opp flere steder på kroppen. Men det er ingenting i de, og helt ufarlig. Veldig lettet nå! Har Mimas friskt i minnet og fryktet det verste. Utrolig glad og letta nå!:D

dscn1279

Selv om ikke Mimas var min tenker jeg ofte på han. Utrolig snill og god hund. Max og Mimas gikk så godt sammen, og Max kunne slappe av sammen med han. Mimas fikk en kul de ikke trodde var noe, men når svarene fra labratorie kom tilbake viste det seg at det var kreft av hissig type. Med Mimas gikk det fort, alt for fort. Det har satt sine spor, så når jeg fant fast kul på Max var jeg styggelig redd for at han gikk den samme veien. Heldigvis var det bare en betennlese, og han er frisk som en fisk! :D Ble overlykkelig når den beskjeden kom! Nå kan jeg ut i helga og bare kose meg, uten å bekymre meg for Max.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar