onsdag 13. januar 2010

Så sliten…

Er så sliten for tida, at jeg orker ikke engasjere meg i noe som helst. Så fort noe ordner seg, så er det alltid noe annet som faller ned og slår deg i huet. I tilegg er feberen kommet tilbake, sammen med en stiv kropp som knirker i leddene og verker skikkelig. Migrene og halusinasjoner herjer og vilt. Det ble litt for mye på en gang etter en slitsom tid(som ikke ble mindre slitsom nå).. Fikk hvertfall satt opp budsjett på hestene i dag og fant ut av et par ting som kunne endres på, så det ble slettes ikke ille, selv om endringene var til det bedre.

Fikk endelig kommet meg på hesteryggen igjen i går, herlig!! Vet jo ikke helt hvor steinene og Rosalita sine lekeballer ligger under snøen, så turte ikke noe annet enn å skritte litt. Ble (natulig nok) å trene på setet, at han ble ridd kun på det. Han fant frem den følsomme siden og var riktig så flink:) Hvis dette føret fortsetter, så håper jeg på en ultrafølsom hest til våren*le*. En venninde var og innom stallen en tur og lånte med seg et dekken, og hadde med en rosa grime til Rosalita (siden hun syntes jeg hadde alt for lite rosa til henne). Hun ble riktig så søt med den nye grima si.

DSC02943 (Grimen er ikke tilpasset på bildet)

1 kommentar:

  1. Fin grime!

    Synd at du har en slitsom tid.
    En god klem fra meg!

    SvarSlett