torsdag 17. desember 2009

Good old times!

11145_209101741255_520771255_3601583_4967790_n
Miriam, Berit og meg

11145_209101731255_520771255_3601582_2555858_n
Janne og June

Kom over disse bildene i dag.. Må innrømme at jeg savner “gamle dager” når jeg kunne være med ut å feste å ha det gøy! Men jeg tåler ikke engang luktene av det lengre uten å bli dårlig(veldig følsom for lukt, lyd, lys, osv), så det har gått rimelig dårlig de gangene jeg har forsøkt, så inntil videre har jeg lagt det på hylla. Håper at jeg en dag kan klare å være med igjen en gang iblandt om ikke annet.  Imellomtida får vi ha det gøy på andre måter:)

Ellers er jeg hvertfall på bedringens vei. Fortsatt feber, så resten av uka er avlyst. Men klarer hvertfall å sitte oppe nå, og vil prøve meg på en tur ut til dyrene etterhvert. Trenger ikke gå ut for å komme til de, siden hus og løe henger sammen. Er bare en dør inn i løa fra kjelleren. 

Våknet opp til dødt kjøleskap i dag, og iiiskaldt der hamsterene står. Heldigvis hadde de klart seg, så jeg og bestemora mi fikk dratt de inn i stua foran varmepumpa. Bare den ene kassa er på 100x70, og ganske høy(2 etasjer) og tung, så den er ikke lett å flytte på alene. Snart blir det enda et stort bur, som gjerne blir enda større. Så lenge det gikk bra med de, så håper jeg maten har klart seg!! Fikk kjøleskapet til å virke igjen hvis jeg slo av varmen, utenom pumpa, men den klarer langtifra å holde det varmt alene. Så dyna er innstalert i sofaen, og dyrene foran varmepumpa, så nå klarer vi oss til det blir fikset:)
Fått litt matlyst igjen og, så jeg og Max koser oss med ost og kjeks. Max synes babypel ostene er fantastisk gode;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar