tirsdag 22. januar 2013

Kampen mot kiloene..

2013-01-22-204

Etter jeg ble syk og avhengig av medisiner for å holde meg på bena har kiloene bare rast på.. Jeg har prøvd nesten alt av dietter, kurs.. you name it, men ingenting hjelper og kiloene kommer rasende på. På Grethe Roede kurs fulgte jeg alt nøye og trimmet som jeg skulle. Likevel bare økte cm og vekta gikk oppover istedefor nedover. Det var rett og slett flaut, og jeg følte jeg ikke ble trodd ang at jeg var så nøye med å følge dietten og trim. Nå er det begrenset hvor mye jeg får trimmet da sykdommen angriper lungene og jeg sliter med å få nok luft, men før det gikk så langt trimmet jeg som en helt i rask gange,  klatret og gikk i terreng, til og med med vekter på bena en periode. Jeg er fortsatt mye ute og går, men jeg klarer ikke ha noe særlig tempo, og sliter veldig med terreng og klatring og må nå ta det stille og rolig. Jeg trives absolutt ikke med all denne ekstra vekta, men medisinene kan jeg ikke slutte med. Selv om jeg har fått beskjed av lege om at jeg bare må godta de ekstra kiloene, så klarer jeg det bare ikke og kjemper videre! Det hjelper og at andre holder på med det samme, og vi kan gi hverandre råd og oppbacking. Enten jeg klarer det eller ikke, så er det bare bra for meg å spise sundt å være i bevegelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar